Bebeğim 1 haftalık ama ben doğru düzgün emziremiyorum, 3 gün hastanede kaldım 300gram verdi arada mamayla desteklememize rağmen hastanede, şimdi annemlerde kalıyorum göğüs ucum yok tutamıyor, başda sütümde cok azdı şimdi geliyor ama bu seferde tutamıyor, göğüsümü sağıyarak veriyorum şişeyle ve şişeye alıştı sanırım mama günde 1-2 defa sütüm az gelimce doymuyor ağlıyor.. benimde psikolojim bozuldu beni emmemeyince ağlama krizine giriyor sonra pes edip susuyo ve uykuya dalıyo yada gözümün icine bakıyo o an işte ben bitiyorum ağlamakdan bende maf oldum kızımı emzirmek cok istiyodum.. pozisyon tutturamıyoruö, göğüs ucum yok ( hamilelikde vardı bu arada doğumdan sonra gitti).. milletin sürekli emziriyomusun sorması ayrı moralimi bozuyor, annemler yardımcı oluyor ama babamlar anlamıyor malesef hemen ağladığı an cocuğu ver mama yap vs vs bebek bu ağlıcak denememe cabalamama izin vermiyorlar.. en kırıldığım nokta babamın bana senin 1 gram sütün yok niye zorluyon cocuk ac mama ver demesiydi asla unutmicam bu lafını babama karşı bakış acım değişti resmen okadar zoruma gittiki.. lohusalıkda hamilelikden dahada duygusallaşdım..