mevsimbuse
Sevgili anneler cogu zaman 100luk icilmesini istemiyorlar bir seker olcum cihazi ediniyorsunuz diyet ve duzenli kontrol istiyorlar. seker isi sakaya gelecek bir is degil 100 gr sekerden kacarken diyabet hastasi bebislere sebep olabiliyorsunuz.
fazla seker amniyotik siviyi yukseltiyor ki bu erken dogum sebebi
bebegib fazla kilo almasina sebep oluyor bu da normal dogumu engelliyor.
Doktorlarinizin tavsiyesine uymalisiniz