Sedef123 Kızlar 23 haftalik gebeyim 50 gr şeker yüklemesi yapıldı 140 dan fazla cikmis daha sonuçlarımı almadim yarın tekrardan 100 gr yükleme yapılacak tedirgin oldum birz
Ecrinimleyla Sedef123 benim de ilk 154 çıktı ikinci saat bi daha yapıldı 137 çıktı doktor endokrin bölümüne gitmen gerekiyor orda yine yaparlar ona göre çıkarsa diyet verirler dedi ama ben gitmedim yediklerime dikkat ediyorum
Muhammedamine Sedef123 biraz erken değilmi şeker yüklemesi için 23. Hafta . Neden erken istedi doktorunuz ?
Sedef123 Ecrinimleyla bende korkuyorum 100 gr da alırsam bebeğe bişey olur diye napcagimi bilemedim doktorum profesör yaptırmami istedi
Zeynep89 Yelizzz tadinda bir ssorun yok merak etmeyin ben hayatta surup bile icemem ben bile icebildim
Sedef123 Muhammedamine bu haftada yapılabilir dedi bizde yaptrialim dedik şimdi yüksek çıktı die yazdı yarın 100 gr daha yaptır dedi bende korktum uzuldum
desagr Benimde ilk 1. saatte 157 çıktı yarın doktoruma göstericem. Büyük ihtimalle ikincisini isticek 🤦🏽♀️ Benim içtiğimin tadı gazoz gibiydi asitli bi içecek gazozdan biraz daha tatsızdı
Ecrinimleyla desagr herkese farklı bişey mi içiriyorlar benim ki de asitsiz şerbet gibi bişeydi içerken midem bulandı ben kendim eczaneden aldım sizin doktor mu verdi kendiniz mi aldınız
Sedef123 Ecrinimleyla benim hastane verdi plastik bardağa koyup karıştırıp verdi içtim çok sekerliydi
desagr Ecrinimleyla Laboratuvar bölümünden aldım. Kutu kola gibiydi ismi artı glikoz çilek aromalıydı
Muhammedamine Sedef123 bana 24-28 hafta arası dedi ama 27 de yap dedi öncesinde yanılma çok oluyor dedi ben 27+4 de yanı yarın gidicem yaptırmaya 75 mg yaptırmamı istedi garanti olması adına
Ecrinimleyla Sedef123 anladım bana kendin alacaksın dediler ben kendim aldım ama benim ki de çok tatlıydı zor içtim
Muhammedamine Sedef123 ne bilim keşke erken yaptırmasaydın belkide yanılma olmuştur . Ama o kadar da tedirgin olma eğer gerçekten gebeliğe bağlı bir şeker varsa çok ta ilerş seviyede değilse diyet veriyorlar bebeğin için katlanırsın canım ☺️
Muhammedamine Sedef123 doktorun yaptır diyorsa yaptır ama başka bi doktorun daha fikrini alabilirsin 50 mg için değerin yüksek