Sinem94 hiçbir zararı olmaz. Ben de ilk öğrendiğimde covid olmuştum. İçinizi ferah tutun. En son geçenlerde hasta olmuştum yine. Doktorumun mesajını size iletiyorum. Kullanabileceklerimi yazmıştı. Tabi hemen doktora gidecekseniz veya bir kadın doğum doktorunuz varsa kendi doktorunuzun önerdiklerini kullanın.
Redoxon c vitamini
efervesan tablet
Parol 500 mg tablet
Strepsil boğaz pastili
Otrivin burun spreyi
Grintuss öksürük şurubu
İstirahat
İhlamur, bal, limon, propolis vb
İlerler ise doktora gidin
Geçmiş olsun