Fbd ikinci farkındalığım da kendi başıma kalmam oldu.. arkadaşlar.. komşular.. çağırsalar gitmedim bunalsam yardım istemedim.. sonra yetemiyorum bunaldım diye ağladım.. tavsiyem hiç yalnız kalmayın.. günü geçirmeye bakın.. arkadaşlarınız gelsin bebeği severken siz kendinize vskit ayırın. Siz dışarı çıkın havanız değişsin.. öyle yada böyle büyüyorlar.. Rabbim yardımcımız olsun.. imza..: zeytinyağından depresyona bağlayan; yazdıkları önce kendine olan anne ☺️💐