Haticeozturk zeytinyağı iyi ama tabiki organik olmalı şişelerde satılan yemeğe katılanlardan değil. Ayrıca ona da su katmak gerekmş yarı yarıya, benm doktorum sprey şişeye yarım su yarısını zeytinyağı doldur çalkalayıp kullan dedi
O da kendi bebeğine öyle yapmş
Ama direkt sürmek zararlı çünkü asitli