ekinnefes benim programa göre 1 gün doktora göre ise 3 gün var gelmesse 15 ine yanı 5 gün sonraya gel kontrole dedi. ve benim doktorum çatı muaynesi fln yapmıyo. ultrasonla bakarkende otomatik nstnde iyi diyo ben bişe anlamadım sancım varmı yokmu açılma varmı yokmu. Ne zaman hastahaneye dogum için yatarsan ozaman catı muaynesi yaparız dedi. ayın 15 de gelirsem sunnimi vericeksiniz dedim . Yok bebegin suyu iyiyse keyfi yerindeyse niye sunni veriyim beklicez dedi 😞 Sezeryan yanlısı bi doktor dgl ama normal dggum içinde cok rahat. İlk bebeğim kafamda bisürü soru var. napcam bilmiyorum 😞😞