Ben de bir ara olmuştum, artık karnımda ağrılar ve batmalar hissediyordum, hareket ederken sancı veriyordu o derece. Lifli beslenme, sıvı tüketimi, meyve çok iyi geliyor. Bir de akşamdan bir Su bardağına birkaç kuru kayısı koyup suyla doldurup sabah aç karnına önce posasını yiyip ardından suyunu içmek iyi gelmişti bana 🙏