Ben 22+1 im bugün regl sancısı gibi vardı, belim bacağım çok kötüydü, dediğiniz gibi karnım sertleşti, sabah hareketliydi öğlen durmuştu, sancı sürekliydi ara ara gelip gitse yine önemsemicektim, doktora gittik hiç bişey çıkmadı çok şükür, sanırım üşütüyoruz ondan kaynaklanıyor