Duru22 merhabalar benim bebeğim 76 gündür kuvözde özel hastanede. Tam teşekküllü bi hastane olduğu için sevk falan yapılmadı. Ayrıca hiçbir ücret de ödemedik talep etmediler, iyice araştırdık. Sağlık uygulama tebliğinde gecen ğ bendinde; Yenidoğan: Doğum sonrası 0-28 günlük dönemdeki bebekler ile erken doğanlar için düzeltilmiş yaşı elli iki hafta olan bebeklerinden ücret alınamayacağı yönünde bilgi mevcuttur.