Bende özel takipliydim 28. Haftada erken doğum riski çıkınca özel hastane biz sorumluluk alamayız deyip devlete sevk etti canım tersi bi durum olunca özel hastaneler hiç sorumluluk almayıp direk sevk ediyorlar ben çok şükür 36 haftamı doldurdum ama yinede özele dönmeyi düşünmüyorum bu tavırlarından dolayı güvenemiyorum