Merakliannee06 Srbnn aynılarını kullanıyorum onun dışında d vitamini demir ilacı ve progestan fitil kullanıyorum
Kitameku Merakliannee06 bende bugün demir ilacına başlayacağım ama bana d vitamini vermedi. Almam gerekir mi ki
Deryaakan seyma9188 inşallah faydasını görürsün canım , rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 🥰
Busraah Srbnn bende tiroit, Multi vitamin, demir, magnezyum, ecopirin ve d vitamini kullanıyorum. Omega 3 de verdi solgarın çok pahalı başka muadil aldık onuda doktor güvenilir bulmadı sizin kullandığınız omega 3 var mı ağır metaller içermemeli.
Srbnn Busraah Busraah evet benim fenix plusun yanında hediye edilen var ama açıkcası kullanmıyorum balık tüketmeye çalışıyorum haftalık
minikoglummm Meltemms bende aynı şekilde biliyorum canım eczane de demişti hatta bana. Zararlı mı bilmiyorum ama birini kullanırken diğerine gerek yokmuş
Meltemms minikoglummm Valla aylardır kullanıyorum artık doğuma 10 gün var yapcak bişey yok artık inşallah bişey olmaz…
Puding Sahra_su çok şaşırdım ilk defa duyuyorum 3. Gebeliğim olmasına rağmen çok doktora gittim hiç duymadım
Ays19Ays Arkadaşlar demir ilacından şikayeti olan Fertamir e bakabilir toz şase şeklinde tadı da çok iyi bildiğiniz vişneli meyve suyu kabızlık felan yapmıyor doktorunuza danışabilirsiniz seçenek olarak
Gamzelinko Srbnn magnezyum hapı / ocean mummy balık yağı vitamini / coledan-d demir vitamin damlası / kan ilacı. Ben özel takipliyim her gittiğimde tekrardan yazıyor doktorum tek bana değil yani bütün hamilelere yazıyor bu vitaminleri
Busra98_ Srbnn EUTHYROX u ben idrar yolu enfeksiyonu için kullanmıştım 2 ay öncesi falan ama 3. Aydan beri d vitamini, vifolic, oroferon kullanıyorum 😌
Naznaz123 Kızlar ben sadece folikasit kullanıyorum başka kullanmam gereken önerdiğiniz vitamin var mı
minikoglummm Meltemms Meltemms bişey olmaz Allah’ın izniyle doktor verdiyse vardır bir bildiği. Belki vitamin değerlerin düşüktür senin
Sahra_su Puding belki sizin ki doğrudur. Bende kullanıyorum Ama bu kadar ilacı mantıklı bulmuyorum eskiden hiçbir anne ilaç kullanmiyordu. Hepimizde saglikliyiz
Nilgunaksudizdar Sahra_su bende çok ilaç kullanılmasını doğru bulmuyorum yani herkesin değerleri bu kadar kötü mü hiç mi beslenmiyorsunuz da doktor bir sürü takviye veriyor çözemiyorum şaşırıyorum
Puding Sahra_su ben demir ve decavit tek kullanıyorum arkadaşın kullandıklarını görünce şaşırdım çünkü aynı içerik olan vitamin farklı marka Ülker ve eti gibi mesela🤭 Aynen olabilir annem de kullanmamış hiç öyle diyor pek eskiyi bilmiyorum 22 yaşındayım çünkü 😂
Sahra_su Nilgunaksudizdar aynen öyle. Kolejde öğretmenim küçük yaş gruplarından hiperaktivite otizm artmış durumda. Anneler ilaçlardan şikayetçi. Neye inancagimizi şaşırdık..