Rukissss D vitamini damla olarak, demir hapı(ferrasanol), magosit, omega ve kalsiyum. Hepsini ayrı ayrı içiyorum 😊
gulagaci Emineramazan evet onu ben sürekli baştan beri kullanıyorum sadece kullanmadığım damla var ya vitamnin onu kullajkuorum
Puding Sahra_su çok şaşırdım ilk defa duyuyorum 3. Gebeliğim olmasına rağmen çok doktora gittim hiç duymadım
Deryaakan seyma9188 Doktorum bana balık ilacı alacağına taze balık tüket daha iyi demişti haftada iki kez balık tüketimi çok daha faydalı olur demişti . Bende son haftalarımda vitamin ilacı almak istiyorum ama decavit şişkinlik yaptığı İçin onun dışında bir vitamin ilacı arayışındayım
seyma9188 Deryaakan Tabiki balığın kendisini yemek daha sağlıklı olur da maalesef haftanın 2 günü balık yenmiyor 10 günde 1 kez yesem şükrederim 😁 Bebeğin karın çevresi biraz zayıf kalmış dedi öyle başladık balık yağına inşallah faydası oluyordur.🥰
RehoGelin Srbnn sabah gözümü açtığımda Levitron 75mg (troid ilacı) Kahvaltıdan önce gynoferon (demir ilacı) Kahvaltıdan sonra osteocare (kalsiyum ilacı) Öğlen İmom omega (içinde epeyce vitamin takviyesi var) Akşam yemeğinden sonra yine osteocare Yatarken de progestan fitil 😂
Deryaakan seyma9188 inşallah faydasını görürsün canım , rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 🥰
Ediskobebisko Sabah uyandığımda Demir ilacı, kahvaltıdan önce D vitamini hafta içi Ocean Mummy hafta sonu Decavit hap yutmada zorlanan biri olarak kolay değil ama sağlığımız için diyerek devam ediyorum 😊
00ilay00 Rumeyysaaanur sağlık ocağı bana da vermişti decavit ve ferrum demir ilacı doktorum 3 ay kesinlikle kullanmamamı söyledi
Rubycikolatam Bazilari o kadar fazla ilac yazmiski sasirdim acikcasi ben 21.haftamdayim sadece imom omega ve kan ilaci aliyorum
Nilgunaksudizdar İlk 3 ay folik asit kullandım şuan hiçbir ilaç kullanmıyorum doktor gerek görmedi değerlerim çok iyi olduğu için