Gzemyagz14 momlife10 bn adetime 6 gün varken kaset testle öğrendim şuan 11+3 olduk çarşamba günü cinsiyetini gösterirse öğrenicez bakalım
Glbnn2 momlife10 adetime 4 gün vardı şüphelendim çok uyuyodum o günde migdem çok bulanıyodu. Gittim idrar testi aldım çift çizgi çıktı. Ertesi gün kan vermeye gittim. Pozitif olduğunu öğrendim.😊
Tubatgn Glbnn2 O zaman 2 haftalık olmuyor ki gebelik haftası son adete göre hesaplanır, doğumda ona göre belirlenir 🤗
Glbnn2 Tubatgn doktorum ilk betadan çok yeni oldugunu söylemişti sonra konuştuğumuz da adetin ilk gününü sordu 4 haftalıksın dedi
Glbnn2 Tubatgn pazartesi kontrolüm var beta iki günde iki katı oluyo hesap ettim pazartesi 1200 lerde oluyo
Tubatgn Glbnn2 Beta değeri ilede hafta hesaplanmaz, bu uygulama mesela son adetin izi sorar haftanız hesaplamak için, doktorda son adetinizi sorar 🤗
Glbnn2 Adetten iki hafta sonra döllenme olduğunda bile son adet tarihim ilk günü soruluyo yani 2 haftalık gebelik adetin ilk günü hesabıyla 4 haftalık olarak söyleniyor Tubatgn
Damlacaa Glbnn2 ama işte herkes sizin gibi yaşıyor son adet tarihi baz alınıyor hafta olarak. Doğum yapılacak tarihte öyle belirleniyor , döllenme olan tarihe göre belirlenmiyor. Sağlıklı gebeliginiz olsun hayırlı olsun
Tubatgn Glbnn2 Evet yumurtlama günlerini değerlendirip ilişkiye giriyoruz fakat hangi gün tuttuğu belli olmadığı için son adet baz alınarak doğum olacak gün hesaplanıyor yani siz 5 haftalık gebesiniz ki usgeide haftanız çıkıyor
323832 momlife10 ben iliskinin uzerinden 1 hafta gecince siddetli kasik agrisi yasadim eşim israrla hamilesin diyordu suphelendik 3 gun sonra kan vermeye gittik cikti 7.7 ile ogrendim tam 3 haftalikti son adete gore iliskiye gorede 10 gunluk falandı o değer