ramonun_annesi Kızlar az önce doktordan geldim bebeğin kilosuna 2.170 gram dedi nst bağladı sancım çıktı erken doğum riskin var dedi pazartesi günü yaptıracaklar beni erken doğumu durdurmak için doktor bana doğurmaman lazım sürekli dinlen dedi ama ben nasıl dinlenecem eşim asker taini ağrıya çıktı onun ailesi Yozgat’ta benim ailem Urfa’da bakacak kimse yok napacam nasıl dinlenecem ben sürekli sancılarım geliyor ☹️☹️
Asim_Mehmet ramonun_annesi Ilaç vermedi mı kaç haftaliksin. Bana da bebek gelmek istiyor dedi progestan verdi. Istirahat et dedi.
Elibo ramonun_annesi ailenizden hiçmi yanınızda gelip bakıcak kimsenız yok sonucta tatıle gelmıyor keyfi bi durum değil
A_syma ramonun_annesi Evde tekseniz pratik yemekler disinda bisey yapmayim bir sure. Temizlik ,agir kaldirma vs Bir cocugunuz daha varsa dinlenmek zor tabi
ramonun_annesi Hamaratpanda kimse gelmiyor işte annem iki tane yigenime bakiyo kaynanamla konuşmuyoruz başka kim gelir ki
Cgdm34 ramonun_annesi annen su durumda yegenlerını degıl senı dusunmek zorunda .bence annenızı arayıp durumunuzu anlatın . Yegenlerınıze ıllakı bakacak bırı vardır . Suan sız teksınız bu konuda oncelık senıj olmalı cnm☺️👍
Maliefem ramonun_annesi çokta riskli bir hafta da değilsiniz aslında 1 bucuk 2 hafta dayanın ciğer geliştirici igne falan bisey vurmadı mi
Asim_Mehmet ramonun_annesi Bende 34+4üm bana progestan verdi. Gün de 3 kez. Ve kalkma yat dedi. Bebek başaşağı demişti. Karnımda aşağı indi iyice, senin karnın indi mı?
ramonun_annesi Maliefem ama doktor riskli bir doğum olur şuan doğarsa dedi ciğerleri filan gelişmemiş ya ondan
Seyma0323 Canım haftan aslında güzel, pazartesiye kadar kilo yapan şeyler yemeye çalış. Bakma konusuna gelirsek.. hiç kuzen falan yok mu gelebilen 😢 çok zor ya.. yani tek olmaz bu
ramonun_annesi Seyma0323 yok bir arkadasim var oda oğluma bakacak pazartesi hastaneye yatacam erken doğum riski çokmuş
ramonun_annesi Asim_Mehmet evet canım benimde karnım indi ve sürekli sancım var dünde gittim erken doğum riskin var dedi yatiracaklar hastaneye beni
Asim_Mehmet ramonun_annesi Çok geçmiş olsun, beni hastaneye yatırmaya gerek gormedi çok şükür. Doğumla alakalı bisey dedi mi doktorun ?
Maliefem ramonun_annesi ben 36 haftalik doğurdum kuveze falan alınmadı canim doktorun madem korkuyor neden ciğer geliştirici igne vurmuyor
ramonun_annesi Asim_Mehmet sancım başladı yine hastaneye geldim 4 cm açıklığım varmış yatırdılar kızlar