Zemzems Yaşayan varmı salı günü kan verdim 14 çıktı bugün ise 12 ye düşmüş böyle olupta yükselme gören oldu mu ?
Eldgrn Zemzems düşüş yaşanmıs muhtemelen kimyasal gebeliktir canım yine doktorun en doğru cevabı verir ama bildiğim kadarıyla sağlıklı gebeliklerde düşüş yaşanmaz laboratuvar farkı da olabilir ama değerler birbirine çok yakın iki gün için normal değil sen yine yüreğini ferah tut dediğim gibi doktor değiliz o en doğru cevabı verir zaten
Mfyy Zemzems lekelenmeleriniz de varsa kimyasal büyük ihtimal benim lekelenme de yokken betanın düştüğü olmuştu geçmiş olsun
Zemzems Lavantam20 happyymommm Mfyy Deletedmom_12 Tubatgn sedamom00 Daha önce de kimyasal yaşadım ve adet ağrısı gibi ağrım oldu bel ağrısı vs bunda herhangi bir şey yok ve 3 gün önce 14 ken beta 3 gün sonra 12 ye düşmesi düşündürüyor beni çok az düşmüş. Doktorum kimyasal olabilir dedi
happyymommm Kimyasal olabilir benim ilk gebeliğimde regl gecikmesinin 3.gününde 11.75 çıkmıştı, ertesi gün kanamam başladı acile gittim 7,21e düşmüş doktor kimyasal gebelik demişti.
yeknu Zemzems malesef ki kimyasal deneyimim fazla oldu. Hepsi o kadar acılı değildi. Ve o kadar deneyimden sonra doktorlar bir konuda gerçekten çok haklı onu anladım. Adetiniz minimum 3 4 gün geçmeden hiçbir test yapmamak lazım. Sonu hüsran olunca stres daha çok oluyor ve gebelik durumunu etkiliyor. Düşüğüm de oldu kimyasalı saymadım zaten. Ama ne zaman ki saldım hiç beklenmedik anda geldi mucizem.
Mfyy Zemzems ufacık bir leke gelmişti o bile bende betayı düşürmüştü bazen lekelenme olmayınca da düşüyor yani bende çoğunlukla lekelenme ler oluyordu yada regl gecikince 1 2 gün içince başlıyordu
Srapemre Zemzems dis gebelik kan değerinin birden yükselip git gide düşmesi sonucu arkadaşım da bu durumu yasamisti ama farkli da olabilir tabi bilemem
Zemzems yeknu Çok üzüldüm 🥺 peki doktor kimyasal gebeliğin nedenini söyledi mi ? Eş ten dolayı mı oluyor acaba ?
yeknu Zemzems araştırtmadım bile ama şuan saplıksız gebeliklerimin sebebini bilmek isterfim. Düşüğüm başladığında gitmiştim daha bi damla kanı gördüğüm an adana da devlet hastaneleri o kadar da ilgili değil. Hatta ilgili değil. Özel’e gidince durumun değişeceğini de bilmiyordum. Doktor düşecek yapacak bişey yok dedi ultrasonda bile bakmadı. :) Düştü bebeğim sonra öğrendim durdurulabilir miş:) konu üzerinde durmamaya başladım ondan bi süre sonra kimyasallarım oldu zaten. Test yapıp olumlu sonuç alıp sağlık ocapında kan verip ertesi gün sonuçları almaya gidip betamı görüp o mutlulukla eve gelip kanama başladığonı gördüğüm oldu. Başka problemlerle de boğuşuyordum o yüzden doktora gitmedim. Sonra da çocuk düşünmediğimiz aklımızda bile olmayan bi anda hamileliği öğrendim. Yani uzun lafın kısası kimyasalın psikolojinizi etkilenmesine izin vermeyin. O psikolojiyi inanın çok iyi bilirim. Söylemesi kolaycılardan değilim. Kimyasal mı düşecek mı korkusuyla sabah kan verdiğim halde akşamında acile bahaneyle gidip yine kan verdiğimi bilirim. Ve o kadar üstüne düştüğüm hiç bir an olmadı. Belki de o kadar üstüne düştüğüm için olmadı…. Kendizi yıpratmayın. Dediğim gibi ben saymadım dahi kimyasallarımı. Bilmek istememin tek nedeni de acaba sorun neydi neden sağlıksız oluyordu döllenme bu.
Zemzems Srapemre https://resimyukle.io/r/ejHBemyrMy Daha gitmedim ama galiba kimyasal dedi yarın gideceğim