aframoms13 Aleynaerayy22 güzel ama insan telaşlanıyor erken mi gelecek diye 😂 zaten çok hareketli durmadan tekmeliyor yaramazımız heran çıkabilir dışarı 😂
Aleynaerayy22 aframoms13 yok yok canım erken gelmeyle alakası yokmuş dönmenin korkma güzel bisey erkenden donmesi hiç donmemessindense ☺️
Derya_gumus Aleynaerayy22 benimde makat gelisti 28 haftada dondu ama drum bu haftalarda daha cok döner dedi:)
Cgdm34 Aleynaerayy22 bende gıdecem bır kac gun sonra ınsallah benımkıde donmus olurda bende hep normal dogum ıstıyorım ama sezeryanda asla karsı degılım onemlı olan bebeğimn saglıkla dunyaya gelmesı😇
Aleynaerayy22 Cgdm34 İnşallah hersey istediğin gibi olur canım 🌸bence dönmüştür buraya da yazarsın döndüyse 🥹 her ne şekilde olursa olsun en sonunda zorda olsa anne oluyoruz çok güzel duygu
Cgdm34 Aleynaerayy22 orası oyle canım somucta her ıkısınınde zorlugu var her ıkısındede anne oluyorsun bundan daha ote bır sey varmı🫶🫶
eylulicten Nesli3504 onu cok ama cok nadir doktor yapabilir elini rahime sokar ve ters cevirir ama tehlikeli durum. Donmezse sezeryan gunu veriliyor