Aleynaerayy22 Kızlarr 28+1 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı bebeğimin kafası asagiya doğru dönmüş ayaklar akciğerlerimin oralarda böyle erken dönen var mi çok sevindim normal doğum istiyordum çünkü umarim değişmez 😍
mor_menekse Aleynaerayy22 hayırlı olsun canım 😘benimde o haftarda dönmüştü şuan 34 haftamdayim hala aynı pozisyonda merak etme dönmez daha yukarı Allah’ın izniyle 💜
eylulicten Aleynaerayy22 benimde 28 de döndü. Doktor dedi bu saatten sonra kalir tekrar dönen gormedim dedi mutlu oldum. Suan 36yim ve az kaldi 😊
nilsmomy Aleynaerayy22 Benimde 29 da dönmüştü haftaya kontrolüm var 32 olmuş oluyoruz bakalım inşallah değişmemiştir bende normal istiyorum ❣️
Merve201119 Aleynaerayy22 23.cu haftadan beri bas gelis kızım hiç değişmedi normal doğum yapamam ben diğerleri sezeryan olduğu için oyuzden ben doktora pozisyonu hiç sormuyorum bile kendi söylüyor
Aleynaerayy22 mor_menekse Ayy inşallah canım bebeklerimiz sağlıklı olsun da gerisi hiç önemli değil 😍❤️ Doktor da artık 2 haftada bir geliceksin kontrole dedi acaba artık neden sık çağırıyor
Aleynaerayy22 eylulicten hayırlı olsun sanada canımm 💕oh içim rahatladı biraz zor dönerse artık 🤭sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebişinizi
mor_menekse Aleynaerayy22 son aylar da ilk ilk 3 ay gibi önemli sancı olabilir bebeğin suyu azalabilir buyuzden daha sık görmek istiyor. Beni 20 günde bir çağırıyor artık ve her gittigimizde nst bağlıyorlarmis 32 den sonra . Beni 30 dan Sonra 20 günde bir çağırmaya başladı.demek ki değişiyor doktora göre 🌸
Aleynaerayy22 zumzum senide 2 haftada bir çağırmaya başlamıştı doktor dimi canım bugün bana artık 2 haftada bir kontrol yapicaz demişti 2 haftada bir artık neden çağırıyor merak ettim açıkçası 😅
Aleynaerayy22 mor_menekse evet değişiyor demek ki canım doktordan doktora nst ye artık 32 de bağlayabilir benide özellerde nst ye girdiğimizde eşimizi alıyorlar mi içeri Peki tek cok sıkılırım ya 15 20 dk boyunca 😂
Aleynaerayy22 nilsmomy İnşallah canım ❤️ Normal tabiki en sağlıklısı hersey hayal ettiğin gibi olsun 😍
Aleynaerayy22 Merve201119 evet ya bir kez sezaryan olunca diğerlerini de oyle yapmak zorunda kalıyor insan sonuç olarak her şekilde anne oluyoruz sağlıklı olsunlar da ☺️
mor_menekse Aleynaerayy22 malesef almıyorlar 😊ama çabuk geçiyor bebeğin kalp atışlarını dinlerken. Bide benim tam bağladıkları yere tekme atıyordu durmadan aparat yerinden çıkacak diye korktum 😅
Aleynaerayy22 mor_menekse oo maşallah sinirli galiba biraz 😂😂 benimkide bugün doktor ultrasonda kontrol ederken makineye vuruyordu