kuzeymomsss yemediğim şey yok belirttiğim gibi canım günde 2 yumurta 2 muz yiyorum bal ,yeşillik,mercimek,balık,bol meyve, kaşar peyniri herseyi tuketiyorum ona rağmen geri çıktı bir hafta doktorum minyon olduğumuz için genetik dedi çünkü çok şükür hiçbir sorunu yok beslenme akışında feln. 3kg yu az geçsin benim için yeter 4 kg çocuk doğurmak niyetinde degilim🤣
Sadece erken gelirde kuveze girer korkusu var biraz canım normalde ileriydi zaten bir hafta gerilemiş zaten 1 haftadır gribim o etkilemiş olabilir heralde