berosunannesii Mommyy0708 anladım peki doğar doğmaz bunları versem bisey olmaz dimi kirlenir demis herkes ama 🤷🏻♀️
Pamugum02 Kizlar kış ayinda doğacak kızım. Kiyafet verirken hemşireye, citcitli uzun kollu zibin ve ikili alt ust takim vericemya, peki bide altina tek kat gymesi üşütür dimi bi ince alt daha mi versem yani altina 2 tane gymis olcak olurmu o şekilde sizce
Melekg Qnl şimdi yıkanmıyor öyle Bi siliyorlar saçlar felan kandı hep 1hafta yıkanmazmış ama ertesi günü eve cıktım yıkadık kan kokuyordu çocuk
Deletedmom2265 berosunannesii Zıbın tulum şapka eldiven battaniye bide çorap verin havalar soğuk ne olur ne olmaz 💕 ayrıca pis falan olmuyor misler gibi kokuyor ben doğumdan sonra kaç kez yakınını giydirdim leke vs kalmıyor merak etmeyin zaten bu görselde iki kez giydirmelik kıyafet var giydirmezseniz pişman olursunuz
Babyaksu Ben de ilk kıyafetleri böyle vereceğim kirlenirse kirlensin yenidoğan zaten kaç kere giyecek diye düşünüyorum ☺️
berosunannesii Babyaksu aynen öyle zaten ilk doğduğunda giysinler diye yaptırmıyor muyuz sanki kirlense ne olacak 😍 hemen fotolar cekip hatıra yakalayalım yeter zaten yenidoğan minicik seyler kaç kere giyecek ki dimi
Gzmklncc berosunannesii hemen doğumdan sonra hastaneden çıkacak mısınız başka bir şey verin odaya gelince siz giydirip çekersiniz
Gzmklncc berosunannesii eşine annene felan söyle kız unutma hatıra kalır kirlenirse kirli diye çekemezden bence tertemiz olsun fotoğraf mis gibi olur 🥹🥹🥹
Melekg berosunannesii temizlemediler oğlumu sildiler sanırım tabi hemen hastanede giydirirsin ilk başka birsey ver yanına gelince giydir
Qnl Melekg doğrudur bnm kızım 6 yaşında onda bi yıkayıp giydirmişlerdi değişmiş demekki :))) bakalım bu doğum da yıkanmamışı görelim bi 😂😂