berosunannesii bana fikir pls 🧐 hem zıbın hem tulum hem alt üst takım var. hemsireye neleri vereyim tek tek yazar mısınız bir de iç zıbın diye bir sey var o gerekli mi?
Mommyy0708 berosunannesii canım bez, zıbın, tulum yada alt üst pijama, eldiven, şapka, çorap, kundak örtüsü.
MelisY berosunannesii ic zibin aldim onu giydiriyorlar sonra ustune nasil takim giyicekse battaniye eldiven bunlari giydiriyorlar ben 3 takim ayretten yedek koydum
Jelybon berosunannesii Ayy bunlar çok güzel bence ilk başta bunları vermeyin kirleniyor diyorlar. Kirlense de uzulmeyeceginiz bir şeyler verin.. Bunları da sonra odada giydirirsiniz 🥰
berosunannesii Mommyy0708 teşekkür ederim ☺️ tulum ya da pijamanın altı patikli ayakları kapalı ama yine de çorap icine mi giydiriyorlar
berosunannesii umena hadi yaa temizlemiyorlar mı bebişi odaya getirince ilk bununla fotosunu çekeriz diye düşünmüştüm
Melekg Doğumda çok kirli oluyorlar başka takım ver yanına gelince değiştirirsin fotoğraf için bunları giydir benm ilkine hastane kendi takım giydirmişti
berosunannesii Melekg hemen odaya getirince fotosunu çekeriz diye demiştim ama bebişi temizlemiyorlar mı hiç
Songulll46____28 Aynen canım bence de hemşireye bunları verme kaybolabilir hemde çok çabuk kirlenir sen bunları yanına alınca giydirirsin inşallah
berosunannesii Songulll46____28 evet ben de bunları özel yaptırdım ama hani hemen giydirip odaya getirdiklerinde fotosunu çekeriz demiştim bebisi temizlemezler mi çok mu kirlenir
berosunannesii Jelybon evet herkes öyle demiss ama minnoş u hemen süslemek istedim ben de 😍 ama kirlenirse de üzülürüm
MelisY berosunannesii hic bilemiyorum benim gorumcem dogum ýaptiydi o ic zibin ustune tulum verdi bide battaniye o yuzden bilemedim
Melekg berosunannesii temizlemediler oğlumu sildiler sanırım tabi hemen hastanede giydirirsin ilk başka birsey ver yanına gelince giydir
Kvsr98 Bende direk isimli olanı koydum hemşireye vermek için ama şuan emin olamadım hemen kirleniyor diyorsunuz ama doğar doğmazda bunları giysin istiyorum bilemedim
berosunannesii Kvsr98 ben de öyle düşündüm bunları veririm diye ama bilemedim kafam karıştı 🤷🏻♀️ ben haftaya bi hemşirelere sorayım en iyisi 😄 siz tulum mu koydunuz alt üst takım mı
Songulll46____28 berosunannesii yani bence kirlenir çünkü hemşireler en fazla siliyorlar bebeği bence onlara sade bi şeyler ver ilk kıyafet olarak dediğim gibi inşallah yanına gelince kendin giydir
berosunannesii Mommyy0708 insallah üsümesin bebis ben koyarım bi çift o zaman 😍 simdi bunları özel yaptırdım diye kaybolsun da istemiyorum ne giydireceklerse onları vereyim diye 🙈
Mommyy0708 berosunannesii anladım canım kaybolmaz korkma, giydirmediklerini poşete geri koyuyorlar. Ben de çalıştım bi zaman doğumda, kullanmadıklarımızı poşete anında geri koyup teslim ediyorduk🌸
berosunannesii Mommyy0708 anladım peki doğar doğmaz bunları versem bisey olmaz dimi kirlenir demis herkes ama 🤷🏻♀️