femme kızlar doktorum genetık test ıstedı benden ama daha önce düşük kürtaj falan hıc olmadı hıc gebe kalamadım gideler ıcın soruyorum -devlet hastanesınde hangı bölüme randevu alıyorsunuz -özelde yaptıranlar ne kadara yaptırdınız -sonuçlar ne kadar sürede cıkıyor ve bu teste neye bakıyorlar tam olarak
Defne_momm femme 5 ay önce 4250 tl ye tedbir amaçlı güvenilirliği çok iyi diye özellikle eşim yaptıralım istedi ve yaptırdım. Kan tüpüm Ankara Genoks a gitti 5 gun içinde sonuç geldi iyikide yaptirmisim kafam rahat👌🏻
Ebrugvnbzkrt femme benden de istedi doktor down sendrom riski varmı diye ben yaptırmadım ikili test yaptırdım çok şükür bir olumsuzluk yok olsaydı da aldırmayı düşünmedigim için bu tarz testleri doktorların biraz abarttigini düşünüyorum sırf anlaşmalılar diye çok överek anlatıyorlar
Sinem94 femme araştırma hastanesinde ücretsiz yaptırdım tıbbı genetik bölümüne randevu alıp gittik sonuçların çıkması uzun sürüyo ama
nnnaaz Aileden gelen herangi bir genetik hastalık kromozom bozuklukları varmı yokmu ona bakılıyor. Körlük sağırlık ve cinsiyet bile. Ben özel klinikte yaptırmıştım ama 6ay çnce 4.200 ödeme yapmıştım. 1 haftada çıktı
femme nnnaaz ooooow 6 ay önce 4.200 mü abooo bune dedim devletle ugrasmayayım ama kaldık eline yine :D
nnnaaz femme dolar bazlı oldupu için biraz yüksek ama şu sıralar dolar sabit belki değişmemiştir bi bakın fiyat aorun isterseniz
femme 1biranne1 3 ayy mı o kadar gecmııııı bende sımdı tıbbı genetıge randevu aldım, bakalım tesekkur edderım
femme nnnaaz ayy canım cok sagolasın sımdı aradım ama tam olarak ne testı ıstyıyrosun dıyor , genetık test dedıgımde bır cok dalı varış kendı ıcınde ayrılan, gün ıcınde tekrar arıcaklar ama fıyat ıcın bılgı veremedı
femme Defne_momm oy oy oy ne paralar :D maşallah , ama sanırım devlete gıdıcem bakalım ne kadr beklıcez :D
nnnaaz femme onlar beler kapaıyor diye anlatırlar sizin kafanıza yatanı seçer veya seçmezsiniz fiyata göre hateket edersiniz 🌸
femme Ebrugvnbzkrt kız ben hamıle değlim ama , olmaya calışıyorum :D herseyım temız cıkıyor dıye doktor sanırım ıncelensın dıye genlerımız gıt dedı :D bılemıyorum :)
Kubraaaslan Ben de tıbbı genetik bölümünden kan pıhtılaşması var mı yok mu dıye kan verdim (2 düşüğüm oldu ) 1 ay sonrası çıktı bugun aldım sonucumu devlette yaptırdım ama zaten devlet de para kesiyor bana maj geldi 300 tl ödeme gercekleşmiş özelde 1 haftaya çıkıyor onlar biraz daha fazla alabılır belki
Erme femme bende yaptırdım kadıköy göztepede prof dr süleyman yalcın sehir hastanesinde 35 40 günde cıktı cok kolay randevu bulunuyor cok memnun kaldık