Zeynep_alya eylulmomm çocuk Hastanesi’nin orda oturuyorum hissetmedim kızım çok huysuz bugün onunla uğraşmaktan
Kaahvelii eylulmomm kaç nokta olmuş canım Geçmiş olsun Geçen gün de İzmir’e oldu elim ayağım titredi valla
A_syma Kaahvelii Kahramanmarasin ilcesinde oglen 4.4 aksam 4.3. Baya salladi merkezide. 10 kezden fazlada 1 küsür 2 küsür hafif yasanmis. Gecede 3 u bulmus siddeti
eylulmomm @Kaahvelii dün iki kere oldu biri 4.9 sanırım akşam ki de 4.3 bugünde olmuş 3.2 sanırım artçı depremler olmuş arada da 16 defa
Kaahvelii eylulmomm A_syma Geçmiş olsun kızlar Allah beterinden korusun gerçekten çok ürkütücü Bi olay doğası gereği 😪 Büyük depremler geçirmiş Bi izmirli olarak geçmiş olsun diyorum…
Sedamete eylulmomm çok geçmiş olsun canım bende malatyadayım çok fena hissettik Rabbim beterinden korusun 🙏🏻
serife01 Emanetimiz Allaha kızlar gerçekten dün akşamki beni çok korkuttu 37 haftalık hamileyim 2 yaşında kızım var kızı nasıl alıp çıktımı bilmiyorum korkudan
serife01 eylulmomm sabaha sadar uyuyamadım Allah korusun uykuda yakalaniriz diye yine olur diye Allah korusun kızı bile kucağımıza aldık.
A_syma eylulmomm Dunden beri aşırı korkuyorum. Sabaha kadarda tektim. Allaha emanet tabi ama insan dusunuyor siddeti dahada artsa neyapariz diye.
eylulmomm @A_syma olmaz inşallah bidaha ya ben korkudan bugün uyudugumdan bir şey anlamadım sürekli uyandım insalalh olmaz geçer de rahat uyuruz 2 ay öncede sürekli olmuştu ya geçti demiştik geri başladı
Esraraz eylulmomm benimde uykularım kaçtı gece sallanıyoruz diye kalkıyorum bir türlü uykuya dalamadım çok ajite oldum hamilelik zaten başlı başına bi evham hali Allah korusun hepimizi
eylulmomm @Esraraz amin canım sende ben gibisin heralde geve kaç kere uyandım doğru düzgün uyumadım sanki her saniye sallanıyor gibiyim
Brck0303 eylulmomm dün de çok salladık bugünde iki oldu hissediyorum büyük bişey olacak gibi ama hayırlısı bakalım