eylulmomm Kahramanmaraşta yaşayanlar var mı sürekli deprem oluyo bir kaç saate bir beşik gibi sallanıyoruz 2 ay öncede sürekli sallaniyodu geçmişti geri başladı dua edin çok korkuyoruz rahat uyku bile uyuyamiyoruz
Yeniiannecikk eylulmomm geçmiş olsun bende Şanlıurfa dayım bı kaç kere bizde hissettik eabbim korusun
Kaahvelii eylulmomm kaç nokta olmuş canım Geçmiş olsun Geçen gün de İzmir’e oldu elim ayağım titredi valla
eylulmomm @femme evet hissediliyo baya sallaniyo yani bide 8. Kattayim daha fazla hissediyorum sanırım siz maraslimisniz
femme eylulmomm yok canım ben ıstanbuldayım ama depremden cok korkarım, rabbım yardı etsın umarım şiddetlenmeden durulur gıder
eylulmomm @Zeynep_alya bugün yine olmuş sabah bende hissetmedim sabahkini hastanedeydim neresinde oturyosunuz
Zeynep_alya eylulmomm çocuk Hastanesi’nin orda oturuyorum hissetmedim kızım çok huysuz bugün onunla uğraşmaktan