Edaap ben tüp bebek tedavi öncesi ve esnasında doktorun ilaçlarına ek bazı takviyeler kullandım, omega3, omepa vm (folik asit Multi vit), d vitamini (ölçtüröek gerekebilir), B12 (ölçtürmek şart) , Q10 ubiquinol, K2 (bunun d ile berbaer olan formunu kullanmıştım), arı sütü vs kullandım. O dönemde pilatesi aksatmamıştım ve pilates günlerimde lcarnitin de kullandım. Ancak transfer hz.döneminde doktorum hepsini kesti :))) sadece omepa vm, OMEGA3 devam ettiı tek destek olarak, geri kalanlar ilaçtı. İlaçlar, doktorların klinik pratiklerini göre birbirinden farklılık gösterebilir. Ancak sorunuz için ben yine de yazayım. Estrofem kullandık ama çok zor bulduk, bugün için nedir bilmiyorum bulunabilirliği ama alternatif bir marka (cyclo prognova sadece beyaz kısım) da vermişlerdi ama biz estrofem bulabildik. Estrofem transfer öncesi ve esnasında 3 doz kadar iken daha sonraki dönemlerde kademeli azaltıldı. Oksapar kan sulandırıcı (göbekten enjeksiyon) ve prolutex veya progestan dex (göbekten enjeksiyon) başlandı. Benim anti tg değerim biraz yüksek olduğundan sanıyorum ki yine de önlem olarak deltacortril kullandım. Coraspin kullandım. Progestan 200 ml kapsül kullandım ama bunu bana vaginal uyhulattılar ki sabah+öğlen+akşam 2şer tablet şeklinde idi.. Bir de transfer mncesinde 12/05 de cliniloic %20 serum 500 ml+izotonik 500 ml serum uyhulandı bu ortalama 2 saat. Bunun ikincisi de 17/05 de transferim sonrasında hastanede uygulandı. İlaçlar transferden sonra da devam etti. 28/05 de beta HCG poztifi sonucunu aldık..Bir süre sonra deltacortril kesildi. Daha sonra Dr benden faktör 2 ve faktör 5 Leiden istedi. Sonuçlar 15 gün kadar sürdü çıkması li sağolsun lab.faktör 5′i yanlış çalıştı ve 10 gün daha bekledik ! Bu test sonuçlarım da ok gelşnce oksapar kademeli azaltıldı. (Test somuçlarım Haziran ayı ortasında çıktı) eğer ki beni oyalamasa idi lab, daha da erken kesebilecekken onlar yüzünden ekstra oksapar ile uğraştım. Daha sonra progestan dex ve progestan kapsül de kademeli kesildi. Ama en geç progestan kapsül kestik ona azaltarak 16. Haftaya dek kullandım. Zaten tüp bebek doktorumla 10. Hafta civarı son muayeneyi yapıp, 12+5 de ilk detaylı usg ile beraber onun eşine takip için geçtim, aynı klinikte. 12+5 sonrasında coraspin bıraktık onun yerine ecopirin başladı. OMEga,3 için kullandığım krilom’u kesti (omepa içinde de OMEGA var ama çok çok düşük, bunu halen anlamadım neden kestiğini) d vitaminine devam ettik ama marka değiştirdik. (Wellcare 1000 iu’ya günde 2 puf olarak başladık) progestan kapsül ise mnce günde 6′dan 4′e, sonra 2′ye en son 1′e (gece) düştü..16. Hafta civarında da progestan vaginal kullandığım kapsül tamamen kesildi ama demir ilacına başladık. Kullandıklarım bunlar açıkçası :)))