ayla__ bundan sonra dikkatli ol derim kilo alınıp verilir asla sorun yapma ben ilk oğlum da çok kilo aldım sorun değildi ama bı o.kadar hastalık geldi basima tansiyon sorunu yaşadım şuan ikinci gebeliğim ve çok kilo almadım yinede tansiyon sorunu yaşıyorum ilk gebeligimde kaldı üstümde çok kilo hstalik demek normal doğumda zorluk demek kendin için bebeğin için daha dikkatli git sonra doğumdan sonra verirsin zaten kilo dediğin alınır verilir