Benimdunyam_ birde şöyle bir şey var ki ben ilk hamileligimde doğumdan sonra bı 10 kilo hemen gitmişti ama sonrasında eski kiloma dönmekte zorlandım kalan bı 5 6 kiloyu emzirme dönemi bitince verebildim çünkü emzirirken hamileliğimde daha çok acıktım emzirmek okadar çok aciktiriyorki hamileliğimde canımın istemedigi şeyleri istedim haliyle kilo veremedim ne zaman emzirme sürecini tamamladık ondan sonra eski kiloma döndüm o yüzden şimdide çok almak istemiyorum çünkü emzirirken veremeyeceğimi biliyorum 😬😬😬