Beri_ilhan adennlilith1 12. Haftada doktorumuz kıza benziyor dedi ama kesin değil tabiki. 9 Kasım’da gidecem kontrole. İnşallah gösterir😀
Sel-can Beri_ilhan Bende de 12 haftada 2. Gebeliğim bu bu sefer farklı olabilir dedi nasıl farklı dedim kız yani dedi 😂 ama yine 2 hafta sonra gel dedi tekrar gittim kız dedi sanırım ilk ne derlerse o oluyor
Sel-can Demir ilacı ve decavit içebilen varmı benim çok midem bulanıyor çok içemiyorum 😔 19 haftalığız hala huylanıp kusuyorum içince benimle aynı durumda olan varmı