Beri_ilhan Hanımlar kimler bizim gibi neler yaşıyorsunuz? 2. Gebeliğim ve tam bugün 14 haftalık olduk çok şükür. Mide bulantılarıniz bitti mi
adennlilith1 Beri_ilhan benim 16. Haftaya kadar felan sürdü malesef sonra aniden kesildi bazen çok nadir olarak sabahları midem bulanır ama o da çok nadir şimdi 24. haftadayım
hayalperest2310 Beri_ilhan hiç yaşamadım desem acaba hamile miyim diye bazen şüphe ediyorum kendimden 17+3 oldum göbişte yok😂😂
Beri_ilhan adennlilith1 bitmesi için gün sayıyorum. 12 de biter dedim ama sadece azaldı. Hala oluyor ilaç icmezsem
Beri_ilhan hayalperest2310 maşallah size benim de ilk hamileligim öyleydi. Ona güvenerek 2. Yi yaptım ama öyle olmuyormuş😀 yasamadigim şey kalmadı😀
nursomyurek hayalperest2310 ne mide bulantısı ne kusma bende 16.haftaya girdim sayılır göbek falan yok😂
adennlilith1 Beri_ilhan banada ilaç verdiler ama dayanabildiğim kadar dayandım içmemeye çalıştım sende ilacı çok içme bence bi de ben çok kötü olduğum zamanlar serumda taktırdım Bebeğinizin cinsiyetini öğrendiniz mi
Bebisko22 Haftaya girdik kızım sağolsun hiç midem bulanmadı 😍 Sadece et balık ve tavuğa karşı tiksinti ve aşırı koku hassasiyeti yaşadım onlarda geçiyor yavaş yavaş 🥰
Beri_ilhan Bebisko22 ne güzel ya maşallah. Benim de ilkinde etten tiksindim ama midem bulanmadi. Şimdiki herşeyden tiksiniyorum😀
Bebisko22 Beri_ilhan Hamilelik çok garip bir oluşum 😂 Hayatta en sevdiğim şey balıktı şimdi ağzıma süremiyorum oda en önemli besin. Ama yapacak bişe yok kendimizi zorlaya zorlaya yicez işte 🥰 Sağ sağlim kucağımıza alalım inşallah bebişleri 🤲
Beri_ilhan adennlilith1 2-3 gün içmedim bı ara. 2 saatte 6 defa çıkardım. Küçük oğlum.var kahvaltı hazırlayamadim. Mecbur içiyorum. Arada bekliyorum bazı günler iyiysem içmiyorum
Beri_ilhan adennlilith1 12. Haftada doktorumuz kıza benziyor dedi ama kesin değil tabiki. 9 Kasım’da gidecem kontrole. İnşallah gösterir😀