AnagibiAnaa 1prenses2prensanne İkiz olunca zaman dar dediginiz gibi sağlıkla gelsin inşallah minişler 🧿 İkiz annesi olmak bi ayrıcalık
GGkaya3435 AnagibiAnaa ilk bebeğim 41.haftada doğdu kızdı. 2.gebeliğim bu da kız 38.haftadayım hâla gelesi yok böyle giderse 40 ı bulur gibi geliyo.Hayırlı ve sağlık doğsunlar da inşallah🤲
trakyalikizce AnagibiAnaa haklısınız :( bebişlerin de ne zaman geleceği belli olmuyor çok kararsız bir durum yaa😔
2prens2prenses AnagibiAnaa benimkiler hep 36 haftada geldiler 2 kizim 1 oğlum var şimdi 2 ci oğlumu bekliyorum 26+3 deyiz inşallah sağlıkla zamanında gelsin hepsi😍