Merhaba kzlarr🌸 nihayet son günlere geldim çok ağır hissediyorum 2. Gebelik daha zormuş nefes darlığı yaşıyorum 5 aydır 🥺 dün gece de hiç uyuyamadım boğazıma çöküyorlar gibi sanki sizler ne alemdesiniz ?? İlk oğlumu 40+2 de doğurdum bunda da 40 görürmüyüm acaba? kafamda deli sorular 😂 şimdi 37+5 olduk bakalım bian önce doğurmak istiyorum.. 2. Ve 3. Doğumu yapan anneler haftaları aynımı yoksa değişim gösteriyor mu ? Ağda fln yaptiracam inşallah haftaya diye düşünüyorum 40 haftayı görmeden gelirmi ki 😂 biraz sohbet edelim kzçeler ❣️