Habis07 Arkadaslar ben bugun kolumdan igne yaparken ici kan doldu ilacın hemde iki kez oldu kolum cok morarmıstı artık yer kalmamıstı şaka gbi bi durum gobekten yapmak zorunda kaldım 32 haftalıgım gobekten yapsam b kac gun kol az iyilesene kadar sizce bsey olurmu ? Gobekten yapan varmı ? Hala bu igneyi
nesli2018 Habis07 ben kullanıyorum. Doktorum başlangıçtan bitişe kadar göbekten yapacağız dedi. Etinizi sıkarak değil gererek yapın, öyle yaptığımdan beri morarma olmadı hiç.
Muhammedamine Habis07 ben bacaktan vuruyorum kollarım iyileşene kadar göbeği artık sıkıştıramadığım için elimle orada kanıyor hem içimde rahat etmiyor bacaktan deneyebilirsinz
Habis07 nesli2018 şey doltorum gobegi brak artık dedi aslında daha yapılırdı ama sen kac haftalksın ? Bizim gıbek cok buyudu gerildi
nesli2018 Habis07 11 haftalığım ama sonuna kadar göbekten devam edeceğiz dedi. Kol ve bacak sordum göbekten yapamazsam diye hayır dedi benim doktorum :) göbek daha az acıtır dedi.
Muhammedamine nesli2018 senin haftanda öyle canım ama bebek büyüyünce karnın sertleşince olmuyor sen şu anda rahat dönemdesin 🙋🏻♀️☺️
Muhammedamine nesli2018 doktor kaç kere göbeğine iğne vurmuş acaba 😊 karın sertleştiğinde olmuyor kanıyor ama ben 20. Haftaya kadar göbekten vurdum sonra artık vurma dedi doktorum sen devam et daha
nesli2018 Muhammedamine valla doktorum bana iki parmağınla sıkıp değil gererek yap dediğinden beri hiç morarma ve acıma olmadı allah razı olsun ondan 🤓 bakalım o zamanlara geldiğimizde öyle der belki şu an İçin kol ve bacağa gerek yok demiştir 🤔
Slha nesli2018 bnce doktorun ne diyosa onu uygula bazi doktrlar 9 ay boyinca gobek tavsiye ediyo kafana takma zaten heryerden etkisi ayni bebege ulasmasida imkansz gobekten zaten sen devam gobege 😊😊
Muhammedamine nesli2018 ilk başta hepimiz göbekten vurmuşuzdur heralde . Hele o zamanlar gelsin bakalım senin durumun ne olacak şimdi konuşmak için erken 🤗 kimi hep göbekten vuruyor
Mstfnnannesi Kızlar bende hibor kullanıyorum 27 28 e kadar göbekten yaptım sonra koldan yapmaya basladim 33 haftaligim kolunuzu sikarsaniz acıma olmuyo fazla
Muhammedamine Mstfnnannesi zaten sıkmadan hiçbiryere vurulmuyor ki canım göbekte bacakta sıkıp öyle vuruyoruz
nesli2018 Slha etkisinin aynı olduğunu biliyorum :) kol ve bacaktan daha çok acır dedi doktorum ondan korkuyorum ☺️ Bakalım ne derse onu yapacağım tabi ki :) teşekkür ederim 🙏🏼