Zeynepx99 Merhabalar biz tam 12 olduğumuzda doktora gittik ve %70 li bir ihtimalle cinsiyeti öğrendik bizim gibi öğrenen ve emin olmak için bekleyen anneler var mı acabaa 🙇🏽♀️🙇🏽♀️💞
3babyannesy Zeynepx99 çok değişiyor o haftalarda ben özelde 16. Haftada öğrendim hala emin degilim ayrıntılı ultrason bekliyorum anca öyle emin olurum
ballibocek Zeynepx99 bana da 12+5 detaylınusg’de %70 kız dediler, bir sonraki muayene %85 kız oldu :)) 21. Hafta civarları ikinci detaylıda da artık tahmini falan gösterdi doktur %100 e erdik :))
Rumiars Zeynepx99 benim doktorum ilk bebeğimde 13.haftada erkek dedi değişmedi sonra oğlum oldu şimdi yine aynı doktora gidiyorum 13+2 deyim usgda 12+5 yüzde 80 kız dedi insaAllah değişmez diye dua ediyorum,🙏
Zeynepx99 3babyannesy 3babyannesy bende pazartesi detaylı+ikili test olucak bakalım hayırlısı olur inşallah ☺️☺️
Zeynepx99 Rumiars bana da kız dendi bende dua ediyorum ilk gebeliğim hep kız annesi olmak istedim önceliğimiz hayırlısı olsun ama içimizden geçen de kabul olur inşallah ☺️🫶🏼
Zeynepx99 Selda_Skmn bize de %’li oran verdi net bir şey yok bakalım inşallah belli olur sizinki de 🫶🏼💞
Tkaraa1 Zeynepx99 banada 13. Haftada %99 demişti doktorum 14. Haftada kesinleşti cinsiyet hala aynıydı. 1 haftacık bekledik kesinlessi diye 🥰 sağlıkla gelsinler insallah 😇