Badoss o hiç belli olmuyor tatlım . Bir de doktor tecrübesi çok önemli. Bana da iri bebek, mutlaka sezeryan, en az 4000kg bekliyorum dedi. Psikolojim bozulmuştu nerdeyse neden normal değil sezeryan oluyorum diye. Doğuma gidene kadar yalvardım doktoruma, riski göze alamam dedi.Sonra bir doğdu oğluşum 4750gr 57cm😳😳😳 üç aylık bebek gibiydi tosunum😂 son 1 haftada 1kg almış bebişim.🫣😳