Kızlar merhaba 37 artı bilmem kaç günden selam olsun 🤣❤️ hamileliğimin 26 haftasından beri iri bebek iri bebek diye başımın etini yedi doktorlar tahliller araştırmalar niye bu kadar iriler falan kilosu çok yüksek deyip şekerim olmadığı halde tekrarını araştırdılar ama hiçbir şey çıkmadı özel doktordan devam ettim o da kilolu biraz dedi kafası biraaz büyük dedi kilosu hep önde gidiyordu ama son bir aydır kontrol olmamıştım nst’ye gidip geliyordum sadece dün doktor baktı 3196 gram 50 santim normal gayet iyi dedi Zaten önceki ay aşırı kilolu bilmem ne dedikleri için yediklerimi yarıya indirdim hatta çoğusunu eksilttim çünkü çok korkutmuştu ben Doktorlar sanki içinden dev çıkacakmış gibi şimdi bu kilo iyi midir sizce