Maysaamoms5 Minik_annee bana 11+6 haftalıkken ikili tarama yaptı orda baktı Ozaman söyler canım yani tahmin yapar Allah gönlüne göre versin canım 🌸 benimde bidahaki kontrolüm 17 haftaya denk geliyor ozmana kadar netleşir sanırım cinsiyet
Minik_annee Maysaamoms5 Ben ikili tarama düşünmüyorum ama gene de en azından tahmin söyler diye düşündüm 🥰evet evet duyduğuma göre 16 da tam netleşiyor Muş 🥰amin inşallah Allah dizinde gönlünüze göre versin 😚
Maysaamoms5 _ozlmm rabbim her iki meyveyi tattırsın inşallah 🥰🥰🥰🥰 ilk olunca hiç önemli değil ikincisi kız olur inşallah 🤲🏻♥️
Ayseguloprl_ Maysaamoms5 ay benim bebişimde öyle 15.haftanın içindeyiz her gittiğimde çıkolata yesemde yatıyor 🤭🤭
Maysaamoms5 Eldgrn oyy maşallah 🥰 bende çok istiyorum kız rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah 🥰
Ayseguloprl_ Maysaamoms5 bu hafta kontrole girmeden yürüycem çikolata yedikten sonra çok önerdiler sizde öyle yapın 🤭