Maysaamoms5 Kızlar 13 haftalık oldum bebeği görmeye gitmeden önce su çikolata yiyorum ama her muaneye gittimde uyuyor elleriyle de sürekli yüzünü kapatıyor anlamadım ki siz ne yapıyorsunuz hareket etmesi için 😬
Eldgrn Maysaamoms5 yürüyüş odaya girmeden hareket ediyorum odada durgun olduğumdan uyanıyor hareketli oluyor böylelikle
Minik_annee Maysaamoms5 Yaa bende bı hareket ederken görsem keske şuan 11 haftalık 12 de gittiğimde görür muyum acaba cinsiyet belli mi bu arada🥰
_ozlmm Maysaamoms5 Ah valla kuzum benim doğana kadar yüzünü görmedim desem yeridir sadece bir kez yandan gördüm 😂 Sürekli eli ile yüzünü kapıyordu yada arkasını dönüyordu göstermiyordu kendini çikolata yedim yürüyüş falan yaptım idrara sıkışık gittim ama yok Yani göstermemişti 😂
Eldgrn Maysaamoms5 uykucu o zaman ekşi dene ben tatlı ekşi yürüme yapıp giriyordum odaya belki eksiye tepki gösterir
Maysaamoms5 Minik_annee pozisyon değişiyorum uyansın diye anlık uyanıyor geri uyuyor 😬 görürsün canım uyanık denk gelirsen doktor kız dedi ama net bişey demedi vallah
Maysaamoms5 _ozlmm ayyy nazlı bişey galiba 😬bu haller bana kız giibi geliyor sanki yanılıyor muyum 😬yerimmm onu kız mı erkek acaba ?
Maysaamoms5 Eldgrn inanırmısın hamileliğim boyunca hiç tatlı tüketmedim 😬 canım hep tuzlu eksi istiyordu çikolatayı bile zorla yedim yani hiç aklıma gelmemişti vallah
Minik_annee Maysaamoms5 Ay inşallah ya seninki baya uykucu olucak minik afacan 🥰 maşallah inşallah benimde kızım olur
Maysaamoms5 Minik_annee Sanırım babasıyla bana Çekmiş uyku konusundw 😬 bende kız istiyorum netleşse içim daha bi rahatlıcsk size doktor tahmin yaptı mı acaba
Maysaamoms5 _ozlmm vallah 😊 rabbim bağışlasın ilk gebeliğiniz mi , aslında benim ilk gebeliğim farketmiyor kız veya erkek olması ama gönlüm hep kızdan yanaydı 🥰bakalım nasip
Minik_annee Maysaamoms5 yok ben dokuz haftalık gittim en son erken diye hiç sormadım doktora oda bişi demedi 12 haftalık gidicem bakalım önümüzdeki salı ama o zaman sorucam🥰
Eldgrn Maysaamoms5 ben de tuzlu ekşi çok seversin hatta eşim şey diyordu ya ben anlamıyorum bu zaten ekşiyi seviyordu gene ekşi yiyor anlamadım bu işten diye kaynıyor hani o ekşi tatlı mevzusundan şükür bizimki zorlamadi hiçbirseye de inşallah tez vakitte hareketli kıpır kıpır. Görürsünüz canım
Maysaamoms5 Minik_annee bana 11+6 haftalıkken ikili tarama yaptı orda baktı Ozaman söyler canım yani tahmin yapar Allah gönlüne göre versin canım 🌸 benimde bidahaki kontrolüm 17 haftaya denk geliyor ozmana kadar netleşir sanırım cinsiyet
_ozlmm Maysaamoms5 Evet ilk ☺️ Bende hep kızım olsun istemiştim gönlüm kızdan yanaydı ama erkek de çok başkaymış ben sevemem falan diye korkuyordum niyeyse ama bakmaya doyamıyorum uyuduğunda bile resimlerine bakıyorum ☺️ Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙏🏽
Maysaamoms5 _ozlmm rabbim her iki meyveyi tattırsın inşallah 🥰🥰🥰🥰 ilk olunca hiç önemli değil ikincisi kız olur inşallah 🤲🏻♥️
Elibo Maysaamoms5 hastaneye gitmeden değil muayne saatınızden 10 dk önce falan yemelisiniz daha öncesınde yıyosanız geri uyuyodur