Ya kırılırsa kırılsın alırsın gönlünü tatlı dille bir hediyeyle. Sirf onun adi diye koymaniz cok sacma bence bu hareketinize annenizde kırılabilir ki cokta normal yani. Hani deseniz karakteri cok guzel adının anlami cok guzel ve taşıyor diye koymak istiyoruz ama oda değil siz bunu iyi düşünün sonrası bie ömür pişmanlık hele birde kusersenkz eyvah😄