Ben 34+6 haftalık hamileyim ve 2008 yılından beri guatr hastasıyım sürekli ilaç dozlarım değişiyor. Hamile kalmadan önce 75mg kullanıyordum daha bugün sağlık ocağına gidip sonuçlarımı gösterdim hafta içi 100, hafta sonu 150 mg kullanıyorum. Şuan için bu dozlarda devam etmemi söyledi doktor. Zeka geriliği konusunu ilk kez duyuyorum. Anneannem, annem ve ben hepimizde guatr çıktı ama çok şükür bir geriliğimiz olmadı. Büyük ihtimalle kızımda da guatr çıkacak ama çok korktuğum bir mesele değil ilaçlar ile hormonların çalışmasını ifade ediyor