Elvin37 rica ederim, doktorlari da cok suclamamak lazim çünkü hamilelik psikolojisiyle “amaaaan dogumdan sonra sagligimiza dikkat ederiz, hamileyiz cocugumuzdan kisamayiz” algisi oldugundan dolayi durum cok daha kotuye gidiyor o yuzden doktorlar da oncesinden daha korkutucu konusup gerekli onlemi aldirmaya calisiyolar