Kubra-T ben de ikinci kez sezaryen olacağım inşaallah, geç döllenme olduğu için sata göre hafta belirleyemiyorduk ama tahmini bir tarih belirlemiştik ona göre şuan 35+5 olması lazım ultrasonda 1 hafta önden gidiyor 36+5 doktorum da ultrasonu baz aldı haftaya çarşambaya gün verdi doğum için. Bebişin gelişimini artık kestiremediğim için kaç günlük olacak o zaman bilemiyorum bugüne göre hesaplarsak 37+4 te doğmuş olacak ama doktorum o zamana kadar 38 haftalık olur zaten 38 den önce almam diyor ben de anlamadım kafam karışık 🤷🏻♀️