irem01 Citlembikk amiinn aminn inşallah canım benim 🥰 isteyen herkese nasip olsun inşallah sizler de sağlıkla kucağıniza alırsınız inşallah 🤲
Ayres irem01 Temmuzda 12 haftalıkken düşük yaptım kürtaja gerek bile kalmadan doktorum korunma demişti ama ben 1 buçuk ay korundum son adet tarihim 12 eylül test yaptım pozitif tekrardan hamileyim ve çok kısa zamanda olması beni baya şaşırttı ☺
irem01 Ayres maşallah 😊 haftası da büyükmüş doktorlar neye göre bekle veya bekleme diyor anlamıyorum. Düşük yaptıktan sonra 3 ay içinde hamile kalmak daha kolay diyorlar zaten 😊 sağlıkla gelsin inşallah 🤲
Ayres irem01 Amin canım isteyen herkese nasip olsun ❤ kürtaj olmamıştım içimde parçada kalmamıştı o yüzden korunmaya gerek yok demişti
Pemberuya irem01 kürtaj sonrası ben ilişkiye de giremedim 40 gün aşırı canım yanıyordu bide 1 ay kanamam olmuştu zaten e Haziran’da da korunmayı bıraktık tık yok sabırla bekliyoruz
irem01 Ayres bende 1 hafta olacak kanama azaldı rahimde az kalınlık varmış onu da atarsam inşallah bitecek. Gebeliğe alışınca kaybetmek zor oluyor o yüzden vakit kaybetmeden tekrar olsun istiyorsun. İnşallah nasip olur
Pemberuya irem01 yok aslında 8 haftalıktı canm ama anlamadık bizde 1 aya yakın sürdü tam. Zaten suni sancıda kanamam açıldı durduramadılar baya riskli geçti yan etki vs yaptı
irem01 Pemberuya suni sancı mı verdiler? İlk defa duydum çok zor geçmiştir hem psikolojik hem fiziksel olarak çok yorucu bı surec. çok geçmiş olsun Allah bı daha yaşatmasın 🤲
Cgdm34 irem01 dogrudur canım her doktor farklı seyler soyledıgı ıcın ınsan ne yapacagını sasırıyor gercekten☺️☺️Rabbım saglıkla sıhhatle sana da nasıp etsıj ınsallah🥰
Mryy01 irem01 okuduğum kadarıyla daha önce sende boş gebelik geçirmişsin canım geçmiş olsun 1 adetten sonra hemen hamile kaldın sağlıklı oldu mu?
sedamom00 irem01 en güzeli gerçekten 3 ay beklemek doktorun dediğine uymak uymadığıma pişmanım doktorun hiç korunmadık kürtaj dan sonra enfeksiyonum oldu hiç gitmedi sonrada bebek olmadı yumurtalıklarım da sorun çıkmıştı en güzeli beklemek
irem01 sedamom00 geçmiş olsun canım kontrole gittin mi peki kürtajdan sonra. Enfeksiyon korunmadigin için mi olmuş
sedamom00 irem01 kürtaj dan sonra adetim bitti sarı akıntım çoğaldı sonra kaşıntı filan oldu ilişki den daha oldu yara filan
irem01 sedamom00 senin de çok zorlu geçmiş o yüzden beklemen daha iyi olur tabiki. Çok geçmiş olsun canım 🤲