Cgdm34 çok sevindim inşallah saglikli bir şekilde dünyaya gelir bebişin😊 benim ilk gebeligm boş gebelikti 1 adet döneminden sonra kızıma hamile kaldım çok şükür sağlıklı oldu. Bu sefer de beklemek istemiyorum ama diğerine göre bu dusukte bebek oluşması falan düşük ağrılı oldu o yüzden bilemedim. Nette doktorlar beklemeye gerek yok diyorlar düşükten sonra erken gebeliklerde daha iyi sonuç alıyormuş araştırma yapılmış o yüzden umitliyim 🤲