Papatyaa_01 ketsan aynen yaa gerçekten şu wc sıkıntısı olmasa hadi istediğin kadar iç ama wc sıkıntı valla :)
Papatyaa_01 Thaaa maşallah sizde çok içiyorsunuz :) benimde şimdilik enfeksiyon yok ama ilerisini bilemem tabi :)