Hamilelikten önce doğru düzgün su içmezdim, günde yeri gelir bir iki bardak, yeri gelir hiç içmediğim zamanlar bile olurdu, susadığımı hissetmiyordum unutuyordum hep su içmeyi :) ama bu kadar susuzlukla şükür ki ne enfeksiyon olurdu ne bir başka hastalık. Neyse hamileliğimi ilk öğrendiğimde artık düzenli su içmeliyim dedim, günde yarım litre veya bi litreye yakın içiyordum, sonra şişkinlik oldu, sudan midem bulandı yine başa döndüm. Baya bi günlük bir iki bardak içmeye başladım, sonra zorda olsa yarım litre içtim, bir litreye çıkardım derken anında iki litre su içmeye başladım. Bu arada ilk haftamdaki gibi şişkinlik hissi azaldı, azalmasa yine bu kadar içemezdim. Gündüzleri biraz uyuyorum uyumasam belki zar zor iki buçuk 3 litreye yakında içebileceğime inanıyorum. Ama gerçekten hiç su görmeyen bünyem için günde 2 litre su resmen mucize :) ama dışarı çıkarken, nisafirliğe giderken 2 litre içmeyi düşünmüyorum, sanırım en kötü yanı tuvalet sorunu, şimdiden 10 dakikaya bir tuvalete çıkmak beni yoruyor ama yinede herşey bebeğim için, inşallah günde 2 litre su yeterlidir, sağlıklıdır. Sizlerde durumlar nasıl? 💕