Doğumdan sonra sadece ultrason kontrol yapıldı 40 muayenesinde bir sorun çıkmadı . Doğumdan sonra adet olmaya başladım şuan düzenli sayılır 2_3 gün oynamalar sayılmazsa . Ben ikinci kez bebek sahibi olmak istiyorum ama kaç aydır deniyoruz olmuyo . İlk gebeligim ilk aydan oldu o yüzden acele ediyorum heralde şimdi niye olmadı diye . 3_4 aydır deniyoruz sadece bu ay 2 günde bir nerdeyse düzenli ilişki de oldu ama yine adet oldum . Ne yapmalıyım kızlar doktora gitsem mi ? Beklesem mi erken mi yani