tuanis35 evet canım hamileliğin ilk zamanları az dertleşmedik evet,hayırlısı olsun senin içinde tansiyonun kaç çıkıyordu canım normal doğum mu bekleniyor yoksa sezeryan mı merak etme her ikiside olsa sağlıkla sıhhatle kucağına alıcaksın yavrunu inşallah dualarım seninle 😇güzel haberlerini yazarsın bizede burdan