Dilek-K0 abla peki ben bir şey sormak istiyorum şimdi abla 7 haftalık olana kadar bebeğim hep afedersin vajinal bölgeden gözüküyordu son gittiğim de yani 8 haftalık da bebeğim karnmda gözüktü ve benjm adet düzensizliğim var doktor iki hafta beklememi söyledi 26 sinda gideceğim abla ben o haftadan itibaren yememe icmeme çok dikkat ettim hala da ediyorum işte abla 8 haftalık oldu kalp atışı duyulmadı şimdi 12 veya 10 haftalık olduğun da bebeğimin kalp atışı duyulur mu ben bu konu da çok endişeliyim yani adet düzensizliğim olduğu için bebeğimin kalp atışı geç duyulabilme ihtimali var mı