Senay_yilmz bir bardak kahve veya 2 bardak çay demişti bana doktorum. Ama tabi ki her gün buna uyamayabilirsin önemli değil demişti. Fazla miktardaki proteini bebeğin sindirmesi zormuş. Sadece tek tavsiyem nescafe gibi granür kahveler genel olarak zararlı, geçtikleri işlemler sebebiyle. Çekirdek kahve yani filtre, latte vs tüketseniz çok daha iyi olur.