Zeynepsevde canım bende 5 gün önce erken doğum yüzünden sezeryan oldum, inan çok korkuyordum nasıl yapıcam nasıl kalkıcam vs diye hepte normal doğum düşünürdüm ama bugün kendi başıma kalkıyorum, hareket edebiliyorum. Annemin desteği oldu tabi ki onun cesaretlendirmesiyle hareketlerime yön verdim. Elinden geldiği kadar 2-3 dakika da olsa yürümeye çalış sık sık ve yürüyüp oturunca meyve suyu falan iç, kahve iç bol bol ki anesteziyi vs vücudundan atasın daha çok toparlanasın. Ama en önemlisi kendine güven ☺️